Travel

Perth, Australia – Day 05 – Pinnacles


Dah 5 hari kat Perth, Australia.. Dah 5 hari tak dengar azan berkumandang. Yela tempat bukan banyak orang islam. Kat masjid pun azan tak guna microphone.

Hari ni nak p Pinnacles. Tempat ada batu yang terjadi beratus tahun..

 

PINNACLE DESSERT DISCOVERY

Perjalanan untuk Pinnacle ni jaoh jugak..

 

Jika dari Perth lebih kurang 2 jam. Ni ni kira jaoh. Halaju maksimum 100-110 km/j jer.. Lagipun masa p tu pun angin lintang kuat giler.

Nasib baik ada 2 driver..

Korang bawak spek hitam ye.. Memang bulan 12 terik sungguh.. Pedih mata

Otw ke Pinnacle ni di kira luar bandar la. So ni gambar otw nak p. Pemandangan cantik la.. Tak de kat tempat kita.

 

Otw nak p tu dorang tengah buat jalan.. Dorang ni kena pakai kostum sama je..huhu..

Memang sama macam dalam movie.

 

Jalan dorang ni tak de lubang-lubang la.

Mungkin sebab dorang tak kuat hujan macam kat malaysia. Ni yang aku perasan la..

 

Selepas 2 jam Lebih Drive

So kitorang p Walk Trail & Pinnacle View dulu

Memang terik betul. Pastu lalat banyak la tu…haha

Ni la pemandangan die.. Rupanya boleh naik kereta je p sana..haha

So patah balik p gallery dulu.

Ni la depan Gallery tu..

Budak-budak ni kena tutup kepala.. Topi tak de..

Beli la sikit cenderahati kat Pinnacle ni..

Pastu p kat kereta p kat batu-batu lak..

Beli jugak topi kat gallery tadi..

Lepas Pinnacle singgah dekat Lancelin lak.. Main ski pasir.. Nak tengok? Tunggu next post ye..hihi

 

Facebook Comments
error: Content is protected !!